Visuell identitet og kampanje for PAPAYA!

Podcast med frie tøyler

«Radioresepsjonen» var et humortalkshow ledet av Steinar Sagen, sammen med tekniker Tore Sagen og sidekick Bjarte Tjøstheim. Podkasten gikk fra 2006 til 2021 og var den mest avspilte med over 200 000 nedlastninger i måneden. Gutta forlot NRK i 2021 til fordel for en ny kontrakt med Schibsted og PodMe-konseptet, og trengte dermed nytt navn og ny identitet.

Visuell identitet
Konseptutvikling
Motion
Kampanje

Foto: Sebastian Ludvigsen / Tinagent

Dinamo_Design_Papaya06
31896D70-72E4-4304-A38B-ED3093BBF8C3

"Radioresepsjonen" har utviklet kultstatus hos et bredt publikum. I tillegg til radioshowet hadde trioen stor suksess med liveshow, TV-show og andre podkaster. Navnet "PAPAYA" ble valgt for sin "dumhet" og at det er enkelt å huske. Identiteten er utviklet rundt dynamikk bygget på radiosignaler, brukt som typografi i flere logoutgaver for tilpasningsdyktige formater i trykk og digital bruk.

Dinamo_Design_Papaya05
Dinamo_Design_Papaya01
Dinamo_Design_Papaya02
Dinamo_Design_Papaya08
Dinamo_Design_Papaya03
Dinamo_Design_Papaya04
Dinamo_Design_Papaya07

Dinamo Design
Oscars gate 55,

0258 Oslo

design@dinamo.no

Miljofyrtarn_l

Dinamo AS har definerte bærekrafts-løfter til oss selv og våre underleverandører. Vi er i tillegg i prosess for å bli sertifisert som Miljøfyrtårn.