«Radioresepsjonen» var et humortalkshow ledet av Steinar Sagen, sammen med tekniker Tore Sagen og sidekick Bjarte Tjøstheim. Podkasten gikk fra 2006 til 2021 og var den mest avspilte med over 200 000 nedlastninger i måneden. Gutta forlot NRK i 2021 til fordel for en ny kontrakt med Schibsted og PodMe-konseptet, og trengte dermed nytt navn og ny identitet.
Visuell identitet
Konseptutvikling
Motion
Kampanje
Foto: Sebastian Ludvigsen / Tinagent
"Radioresepsjonen" har utviklet kultstatus hos et bredt publikum. I tillegg til radioshowet hadde trioen stor suksess med liveshow, TV-show og andre podkaster. Navnet "PAPAYA" ble valgt for sin "dumhet" og at det er enkelt å huske. Identiteten er utviklet rundt dynamikk bygget på radiosignaler, brukt som typografi i flere logoutgaver for tilpasningsdyktige formater i trykk og digital bruk.
Dinamo Design
Oscars gate 55,
0258 Oslo
Dinamo AS har definerte bærekrafts-løfter til oss selv og våre underleverandører. Vi er i tillegg i prosess for å bli sertifisert som Miljøfyrtårn.